
- Το Δ.Σ. του Νέου ΤΡΟΦΩΝΙΟΥ και η Ακαδημία Wemplay Club Sport's Center βρίσκονται στην ευχάριστη θέση , να ανακοινώσουν την έναρξη συνεργασίας με τον προπονητή Γιώργο Αγγέλου.
- Ο νέος προπονητής μας ,αναλαμβάνει την ανδρική ομάδα που θα αγωνιστεί φέτος,
- στο πρωτάθλημα της Α' κατηγορίας της ΕΠΣ Βοιωτίας, όπως επίσης αναλαμβάνει
- και πόστο προπονητή και Τεχνικού Συμβούλου στην Ακαδημία μας, που θα έχει να κάνει με ένα νέο μοντέλο ατομικής και ομαδικής αξιολόγησης όλων των τμημάτων,
- στα πλαίσια της ακόμα καλύτερης λειτουργίας της και εξέλιξης της.
- Ο Γιώργος Αγγέλου, θα αντικαταστήσει τον Δημήτρη Σπάρο , που θα απέχει προσωρινά, από την Ακαδημία και την ομάδα , για πολύ ευχάριστους οικογενειακούς και επαγγελματικούς λόγους.
- Για τον Γιώργο Αγγέλου δεν χρειάζονται συστάσεις,
- αν αναλογιστεί κανείς ότι από την ημέρα που ξεκίνησε την διαδρομή του
- στην προπονητική αρκετά χρόνια πριν , δεν έχει μείνει ούτε για μια μέρα εκτός πάγκων , ενώ στο πρόσφατο παρελθόν ,διετέλεσε με επιτυχία Ενωσιακός προπονητής
- στην Μικτή Βοιωτίας (που ειχε απίστευτη συνεργασία και χημεία με τον Δημήτρη Σπαρο , αλλα και τον Θοδωρή Ζηκο )!!!
- Βασικός λόγος της πρόσληψής του, η ευαισθησία του και η σύγχρονος τρόπος προσέγγισης της δουλειάς με τους νεαρούς ποδοσφαιριστές .
- Όλοι μέσα στο σύλλογο,του ευχόμαστε καλή δύναμη και υγεία, στο έργο που αναλαμβάνει.
- Τέλος,θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε μέσα από την καρδιά μας τον Δημήτρη Σπαρο
- για ότι κατάφερε στην Ομάδα μας ,αλλά και στα τμήματα υποδομών μας και τον περιμένουμε πίσω με το καλό να συνεχίσει το έργο του,γιατί τον θεωρούμε αναπόσπαστο κομμάτι μας !!!