Type Here to Get Search Results !

Eυχαριστησε τον ΠΑΟΚ Κοκκινου για τη Συνεργασια ο Μιγλεν Τζουτι

  • Μιγλεν Τζουτι
  • Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ την ομάδα του ΠΑΟΚ Κοκκίνου
  • για αυτά τα δύο όμορφα χρόνια που ήμουν εκεί και να ευχαριστήσω
  • την διοίκηση τον προπονητή μας και τους συμπαίκτες μου
  • για την άψογη συνεργασία που είχαμε και εύχομαι να εκπληρώσουν
  • τους στόχους που εχουν θεσει



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.