Μιγλεν Τζουτι
- Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ την ομάδα του ΠΑΟΚ Κοκκίνου
- για αυτά τα δύο όμορφα χρόνια που ήμουν εκεί και να ευχαριστήσω
- την διοίκηση τον προπονητή μας και τους συμπαίκτες μου
- για την άψογη συνεργασία που είχαμε και εύχομαι να εκπληρώσουν
- τους στόχους που εχουν θεσει
Eυχαριστησε τον ΠΑΟΚ Κοκκινου για τη Συνεργασια ο Μιγλεν Τζουτι
Ιουλίου 08, 2024
0