Type Here to Get Search Results !

Tρια Χρυσα Πανελληνια Μεταλλια στο Σιδηροκαστρο Κατεκτησε ο ΦΕΟ Θηβας

 

  • Διπλά χρυσή Πανελληνιονίκης Badminton
  • η Αθλήτρια του Φ. Ε. Ο. Θηβας Γκιόκα Ζωή
  • στην κατηγορία U-15 στο απλό και διπλό με συμπαίκτρια την Κασάπη Μαρία
  • από τον σύλλογο της Κομοτηνής
  • και xρυσός Πανελληνιονίκης στην κατηγορία U-19
  • ο αδελφός της Γκιόκας Γιώργος με συμπαίκτη τον Παλούκα Μάξιμο
  • από τον σύλλογο της Πεύκης.

  • Πολύ καλή εμφάνιση από Μαυρίδη Ελένη, Παπαχρήστου Δέσποινα, Παπαχρήστου Χρήστο και Μουλκιαρώτη Κωνσταντίνα που η δύσκολη κλήρωση δεν τους επέτρεψε να μπουν στα μετάλλια.

  • Συνεχίζουμε δυναμικά το Σαββατοκύριακο 9 & 10 Απριλίου με τα Πανελλήνια πρωταθλήματα Ανδρών Γυναικών και U-17 που θα διεξαχθούν
  • στο κλειστό γυμναστήριο Λιβαδειάς.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.