Δευτερη φορα θα αντιμετωπισει τον ΑΟ ΚΥΜΗ φετος η ΘΗΒΑ Αυτη τη φορα σημερα Σαββατο στις 6.00 το Απογευμα στο Γηπεδο Αυλωναριου πριν απο ενα μηνα στο τουρνουα του Αγιου Νικολαου η ομαδα του Αντωνη Αυλωνιτη ειχε κερδισει την πρωταθλητρια Ευβοιας 2011 με σκορ 1-0 . Στο Μενιδι ταξιδευει αυτη την ωρα η ΔΑΦΝΗ ΕΡΥΘΡΩΝ Στις 6.00 το Απογευμα θα αντιμετωπισει τον ΑΧΑΡΝΑΙΚΟ . Πρωτο επισημο παιχνιδι Σημερα Σαββατο για τα ΑΣΠΡΑ ΣΠΙΤΙΑ ΑΝΤΙΚΥΡΑ για το Κυπελλο Βοιωτιας Αντιμετωπιζουν σημερα τον ΠΑΟΚ ΚΥΡΙΑΚΙΟΥ.
AO KYMH - ΑΟ ΘΗΒΑ Στις 6.00 Σημερα το Απογευμα στο Αυλωναρι
Σεπτεμβρίου 03, 2011
0