Σε φιλικο παιχνιδι που εγινε σημερα στο Γηπεδο Αυλωναριου ο ΑΟ ΚΥΜΗΣ Νικησε την ομαδα της ΘΗΒΑΣ Με σκορ 1-0 Ανταποδιδοντας με το ιδιο σκορ στον πρωτο αγωνα που εγινε πριν απο 20 μερες στον Αγιο Νικολαο. Στο Μενιδι ΑΧΑΡΝΑΙΚΟΣ και ΔΑΦΝΗ ΕΡΥΘΡΩΝ Αναδειχθηκαν ισοπαλοι 2-2 .η ΕΝΩΣΗ ΑΣΠΡΑ ΣΠΙΤΙΑ ΑΝΤΙΚΥΡΑ περασε στην επομενη φαση του Κυπελλου Βοιωτιας νικωντας με σκορ 3-1 τον ΠΑΟΚ ΚΥΡΙΑΚΙΟΥ.