Ο ΠΑΣ ΚΙΘΑΙΡΩΝ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση
της συνεργασίας του με τον προπονητή Βαγγέλη Φράγκα, ο οποίος θα συνεχίσει
να βρίσκεται στην τεχνική ηγεσία της ομάδας μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Η συνέχιση της συνεργασίας μας ήταν κοινή επιθυμία.Κοινώς στόχος παραμένει
η σκληρή δουλειά, η αγωνιστική συνέπεια και η διαρκής προσπάθεια για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Κόουτς, σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας!