- Λιγες ημερες που τελειωσαν τα Πρωταθληματα Ποδοσφαιρου της Βοιωτιας
- και τα Σωματεια προγραμματιζουν τη Νεα Σεζον με Γενικες Συνελευσεις
- Ποδοσφαιρικα Τουρνουα Ακαδημιων οπως και Μουσικες Εκδηλωσεις
- για να συγκεντρωσουν χρηματικα ποσα για το Ξεκινημα της Νεας Χρονιας
ΕΠΕΙΓΟΝ ΚΑΛΕΣΜΑ
Σήμερα στην γενική συνέλευση του ΑΟ Οινόφυτα δεν υπήρξε η απαιτούμενη απαρτία από μέλη, γονείς και φίλους της ομάδας.
Νέα γενική συνέλευση : Πέμπτη 19:00 στα γραφεία της ομάδας. Η παρουσία όλων είναι πλέον απαραίτητη . Δεν αφορά μόνο μια συνάντηση... αφορά το μέλλον του συλλόγου μας. Καλούμε όλα τα μέλη, τους γονείς τους φίλους της ομάδας και όσους αγαπούν τον ΑΟ Οινόφυτα να δώσουν δυναμικά το παρόν
πως ουδείς δεν έθεσε υποψηφιότητα για τις εκλογές της 17ης Μαΐου που είχε προκηρύξει η Γενική Συνέλευση!
Για τον λόγο αυτό οι εκλογές ματαιώνονται.
Έτσι, ο σύλλογος περνά σε καθεστώς αδράνειας και οποιαδήποτε περιουσιακά
του στοιχεία θα παραδοθούν στον πρόεδρο του χωριού (αναγράφονται στο βιβλίο περιουσιακών στοιχείων)! Για τυχόν ενδιαφέρον συνέχισης της ομάδας στο άμεσο μέλλον, είναι σκόπιμο να αναφέρουμε πως για τη συμμετοχή της στα πρωταθλήματα της επόμενης χρονιάς είναι απαραίτητο να κατατεθεί φάκελος στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού ως τις 15 Σεπτεμβρίου για την εγγραφή στο Μητρώο (ετήσια διαδικασία)! Όλες οι υπόλοιπες υποχρεώσεις είναι τακτοποιημένες!



.jpg)
.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια: