Type Here to Get Search Results !

Eπιτυχιες στο Πανελληνιο Οπεν Badmindon στο Λαυριο ο ΦΕΟ Θηβας


Πανελλήνιο Όπεν Badminton Ανδρών -Γυναικών . Λαύριο
16 &17 /11 /2024.
1η θέση στο διπλό μεικτό κατέλαβαν τα αδέλφια Γκιόκα, Γιώργος και Ζωή,
σε έναν συναρπαστικό τελικό που κρίθηκε στο 3ο game (21-19)
εναντίων των πρωταθλητών Μπουλίο και Κρουστάλη.
επίσης ο Γκιόκας Γιώργος πήρε την 3η θέση στο απλό ανδρών
την τρίτη θέση στο απλό γυναικών κατέλαβαν η Κρουστάλη Δήμητρα.και η Γκιόκα Ζωή.
2η θέση στο διπλό γυναικών για την Παπαχρήστου Δέσποινα και την Γκιόκα Ζωή .
Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά ου συμμετείχαν σε αυτή την διοργάνωση!




Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.