- Ο ΠΑΟΚ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ανακοινώνει την λύση συνεργασίας
- με τον προπονητή Γιώργο Αγγέλου.
- •Στα δύο χρόνια που βρέθηκε στον πάγκο της ομάδας μας ζήσαμε
- πολλές και ιδιαίτερες στιγμές.
- •Θέλουμε από καρδιάς να τον ευχαριστήσουμε για την προσφορά του
- αυτά τα δύο χρόνια στην ομάδα μας.
- •Πρόκειται για έναν εξαίρετο άνθρωπο με ήθος και αρχές ενδεικτικό
- και αντάξιο του κλίματος που υπάρχει στην ομάδα μας.
- •Εναν επαγγελματία με αγάπη γι'αυτό που κάνει, που σεβάστηκε
- μέχρι και το τελευταίο λεπτό της συνεργασίας μας.
- •Αποχαιρετούμε τον προπονητή Άγγελου, αλλά όχι τον άνθρωπο Γιώργο ,
- και του ευχόμαστε από καρδιάς ότι καλύτερο από δω και πέρα.
- •Εις το επανιδειν.
- Π.Α.Ο.Κ. ΚΟΚΚΙΝΟΥ
Eληξε Μετα απο Δυο Χρονια η Συνεργασια ΠΑΟΚ Κοκκινου με τον Προπονητη Γιωργο Αγγελου
Ιουνίου 29, 2024
0
.jpg)