- ΠΑΣ ΚΙΘΑΙΡΩΝ ΚΑΠΑΡΕΛΛΙΟΥ
- Η ομάδα μας θέλει να ευχαριστήσει τον προπονητή Βαγγέλη Μάγκα
- για την άψογη συνεργασία που είχαμε τα 4 χρόνια κοινής πορείας ,
- ένας άνθρωπος που αφοσιώθηκε με πάθος και έδωσε τα πάντα στην ομάδα μας!
- Η συνεργασία μας τελειώνει φιλικά και του ευχόμαστε από καρδιάς
- πάντα επιτυχίες σε ότι κάνει στην ζωή του!
- Το ΔΣ του ΠΑΣ ΚΙΘΑΙΡΩΝ

Εκλεισε Φιλικα η Συνεργασια ΠΑΣ Κιθαιρων με τον Βαγγελη Μαγκα
Ιουνίου 27, 2024
0
.jpg)