
Το Σάββατο 3 Ιουνίου ΟΛΟΙ μαζί, στηρίζουμε την ομάδα μας στον αγώνα με τον Κένταυρο Λειβαδιάς ....
Σας ενημερώνουμε ότι η πρόσβαση στο γήπεδο μπάσκετ θα γίνεται από την πίσω πύλη, μέσω των οδών Σοφοκλή ή Αισχύλου (4ο Γυμνάσιο Θήβας), λόγω της διεξαγωγής του αγώνα Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας.