Type Here to Get Search Results !

Διορια να Εγγραφουντα Σωματεια στο Αθλητικο Μητρωο μεχρι 23 Οκτωβριου Ανακοινωσε ο Λευτερης Αυγενακης

  • Tελευταία ολιγοήμερη (10 μέρες) παράταση για την κατάθεση αιτήσεων εγγραφής 
  • στο Μητρώο 2022, ανακοίνωσε στην Ολομέλεια της Βουλής, 
  • ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης 

  • Πρακτικά, δηλαδή τα σωματεία έχουν διορία μέχρι και τις 23 Οκτωβρίου 2022 
  • να καταθέσουν τα χαρτιά τους -ανεξάρτητα εάν ακόμα δεν έχουν εγγραφεί 
  • οριστικά σε αυτό- και αυτή η εξέλιξη λογίζεται ως η ύστατη ευκαιρία 
  • για να ξεκινήσουν τα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.