Type Here to Get Search Results !

Χωρις Δοκαρια Παγκους και πολλες Ελλειψεις το Νεο Γηπεδο Χωστιων

 Κύριοι του Δ.Θηβαιων σας ζητώ να μου εξηγήσετε γιατί δεν έχετε τοποθετήσει στο γήπεδο ποδοσφαίρου του Χωριού μας στο Σαράντι δοκάρια,μπαγκους και άλλες ελλείψεις για να είναι λειτουργικό μετά από την επίστρωση του χλοοτάπητα.

Θα πρέπει να περάσουν άλλα τρία χρονια;
Μήπως περιμένετε να το υλοποιήσει η επόμενη Δημοτική Αρχή;
Αν ειχατε σκοπό να κάνετε αυτό που κάνατε στο γηπεδο της Κοινότητας Αμπελοχωριου όπου κατασκευάσετε ένα γήπεδο χωρίς δοκάρια,
χωρίς αποδυτήρια .κ.α
καλύτερα να μην είχατε ασχοληθεί και με το δικό μας.
Ποιος είναι αυτός ο εγκέφαλος που αποφασίζει για το αυτονόητο;
Θα πρέπει να απαντήσετε θα το πράξετε ΝΑΙ η ΟΧΙ;
για να μπορέσω κι εγώ να απαντήσω στα παιδιά της
Ομάδος μας και στους συγχωριανους μου.

  • Προεδρος Κοινοτητας Χωστιων 
  • Δεδες Σεραφειμ



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.