- Μετά από δυο τριήμερα έντονης ποδ/κης δράσης τελείωσε την Κυριακή με τις απονομές το τουρνουά ακαδημιών του ΑΓΣ ΙΟΛΟΑΟΥ.
- Ευχαριστουμε τον Δήμαρχο Κο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ τον Αντιπρόεδρο του ΔΟΘ Κο ΑΔΡΙΑΝΟ
- και την Προϊσταμένη του ΔΟΘ Κα ΖΑΜΠΑΚΟΥ για την άμεση ανταπόκριση στο να γίνει το τουρνουά.
- Ευχαριστω τους προπονητές, τους γονείς και τους μικρους μας αθλητές που όλες αυτές τις μέρες μας χάρισαν ένα όμορφο ποδ/κο θέαμα!!!!
- Τελος να ευχαριστήσουμε τον χορηγό μας τον ΔΗΜΗΤΡΗ και ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ καθώς και τους εργαζόμενους του γηπέδου για την άψογη συνεργασία!!!
Καλοκαιρινο Ποδοσφαιρικο Τουρνουα Α.Γ.Σ Ιολαος στο Σταδιο Θηβας
Ιουνίου 06, 2022
0

