Το ΔΣ , το Προπονητικό team και οι Παίκτες του ΑΟ ΑΣΚΡΗΣ με χαλαρή και ιδιαίτερα πανηγυρική διάθεση μετά την ευρεία νίκη έκοψαν την Κυριακή μετά το τέλος του αγώνα την πίτα για την νέα χρόνια!!!
Ευχόμαστε σε όλο τον κόσμο μια καλή χρόνια γεμάτη χαρές και υγεία!!!
Συνεχίζουμε δυναμικά την προς το παρών φετινή μας πετυχημένη προσπάθεια σε συνέχεια όλων αυτών των ετών που η ομάδα μας από το 1979 αδιάλειπτα συμμετέχει στο πρωτάθλημα της ΕΠΣ Βοιωτιας
Εκοψε την Πρωτοχρονιατικη Πιτα ο ΑΟ Ασκρης
Φεβρουαρίου 09, 2022
0