Type Here to Get Search Results !

ολα τα Χρυσα ο ΦΕΟ Θηβας στους Περιφερειακους Badminton U -19 στη ΘΗΒΑ

 

  • Σάρωσε ο Φ.Ε.Ο.ΘΗΒΑΣ στους περιφερειακούς αγώνες badminton U-19
  • την Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021 στην Θήβα.

  • Τα σωματεία που έλαβαν μέρος ήταν
  • ο Φ. Ε. Ο. Θήβας , η Αναγεννηση Λιβαδειάς, ο Ο. Α. Λαυρίου και η Νίκη Μαγκουφάνας Πεύκης.
  • Ο Σύλλογος της πόλης μας κατέκτησε και στα τέσσερα αγωνίσματα που διεξήχθησαν τις πρώτες θέσεις.
  • Συγκεκριμένα στο
  • απλό νεανίδων πρώτη η Μαυρίδη Ελένη
  • Απλό εφήβων πρώτος ο Ζαχοπουλος Δημήτρης.
  • Διπλό εφήβων πρώτη θέση για τους Γκιόκα Γιώργο και Ρούση Νάκο
  • Μικτό διπλό Χρυσά μετάλλια για τον Ζαχόπουλο Δημήτρη και την Μαυρίδη Ελένη.

  • Συγχαρητήρια σε αθλητές /τρία και στον προπονητή τους .

  • Το Δ. Σ. του Φ. Ε. Ο. Θ. ευχαριστεί τον
  • Δ. Ο. Θηβας για την παραχώρηση του γηπέδου.


Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.