Το νέο Δ.Σ. ευχαριστεί όλους όσους συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία και βοήθησαν στην ομαλή διεξαγωγή τους, καθώς και όσους τίμησαν με την ψήφο τους το νέο Δ.Σ..
Ευχόμαστε ολόψυχα σε όλους καλή θητεία, με υγεία και επιτυχίες για τον σύλλογο της πόλης μας!!!