
Ήταν 14 Δεκεμβρίου όταν το έμαθες του Αγίου Σάββα και με ενημέρωσες αμέσως ... Είναι σημαδιακό μου είχες πει...
Δεν ήθελες να το ξέρει κανείς. Μόνο οι στενοί σου φίλοι , ούτε καν οι γονείς σου...
Με ψηλά το κεφάλι και με δίψα για ζωή , "θα νικήσω" μου είπες .. "δεν υπάρχει περίπτωση" !..
Όλα τα υπόλοιπα που λέγαμε αυτόν τον καιρό είναι δικά μας ... Ξέρεις εσυ!..
Δεν έχασες Παύλο...κέρδισες !
Καλή αντάμωση ...
Hλιας Καβαλαγιος Πρωην Προεδρος Αμβρυσσεα Διστομου
Ο πρώην ποδοσφαιριστής, Παύλος Βανγκέλι, που είχε αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ και σε άλλες ελληνικές ομάδες, πέθανε σε ηλικία 37 ετών από καρκίνο.
Ο Βανγκέλι είχε έρθει στην Ελλάδα το 2003 για λογαριασμό του Ποντιακού Νέας Σάντας και την επομένη χρονιά μεταγράφηκε στον ΠΑΟΚ σε μία εποχή που ο αδελφός του, Κρίστι, αγωνιζόταν στον Άρη.
Ακολούθησαν Πανσερραϊκός, Γιάννινα, ΠΑΟΝΕ, Παναιτωλικός, Ρόδος, Αναγέννηση Επανομής, Ηρακλής Ψαχνών, Τύρναβος, Πανηλειακός, Τρίκαλα, Αιολικός, Αήττητος Σπάτων, Αμβρυσσέας Διστόμου, Αλμυρός.
Πηγη ... Gazzetta .gr
