
Αεροπόρος και δρομέας ο Σταύρος ήρθε πετώντας με το αεροπλάνο του από τη Δράμα στο Πεδίο της Θήβας επισκέφθηκε το μουσείο Θήβας και το σπίτι του Ηρακλή ! Και συνέχισε για Αθήνα οδικώς για να συμμετέχει στον 37ος αυθεντικό μαραθώνιο Αθήνας και ολοκλήρωσε τα 42 km, όλοι στο σύλλογο μας είμαστε υπερήφανοι και του ευχόμαστε ολόψυχα κάθε επιτυχία.