Να ευχαριστήσουμε τους προπονητές της ομάδας μας, κ. Λάμπρου Γεώργιο, Μεγαρίτη Παντελή και Πάντο Θοδωρή για τη συνεργασία που είχαμε πέρυσι, πρώτα σαν ανθρώπους και χαρακτήρες και μετά σαν προπονητές. Ήταν χαρά μας που συνεργαστήκαμε μαζί τους. Να τους ευχηθούμε καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνουν, με υγεία πάνω απο ολα