Type Here to Get Search Results !

Γ.Σ Ολυμπιαδα Οινοφυτων ... Ευχαριστηριο σε Λαμπρου , Μεγαριτη και Παντο

Γ.Σ. Ολυμπιάδα Οινοφύτων 
Να ευχαριστήσουμε τους προπονητές της ομάδας μας, κ. Λάμπρου Γεώργιο, Μεγαρίτη Παντελή και Πάντο Θοδωρή για τη συνεργασία που είχαμε πέρυσι, πρώτα σαν ανθρώπους και χαρακτήρες και μετά σαν προπονητές. Ήταν χαρά μας που συνεργαστήκαμε μαζί τους. Να τους ευχηθούμε καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνουν, με υγεία πάνω απο ολα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.