Καταγγελία του Αμβρυσσέα για τα κατευθυνόμενα αίσχη στον Ασπρόπυργο απο τους ίδιους παράγοντες που στον πρώτο γύρο τους φιλοξενήσαμε άψογα .
Κύριος υποκινητής αυτής της ατμόσφαιρας ο Γενικός Αρχηγός του Ασπροπύργου , που χρησιμοποιώντας ψέματα ξεσήκωνε το κόσμο όλη την εβδομάδα και την ώρα του αγώνα προκαλούσε τον κόσμο να βρίζουν , να πετάνε μπουκάλια και να την πέφτουν σε 10-15 φιλάθλους μας .