Type Here to Get Search Results !

Μεταγραφικο Μπαμ στα Οινοφυτα με Δημητρη Βεζυρτζογλου και Ανδρεα Αλεξανδρη

Το ΔΣ της Ολυμπιάδας Οινοφύτων είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Δημήτρη Βεζιρτζόγλου και Ανδρέα Αλεξανδρή. Ο Δημήτρης στο 1ο μισό της αγωνιστικής περιόδου αγωνιζόταν στη Μυτιλήνη με την ομάδα του Αιολικού στη Γ΄κατηγορία. Ο Ανδρέας αντίστοιχα αγωνιζόταν με την ομάδα του Ορχομενού στην Α΄ΕΠΣ Βοιωτίας. 









Σχετική εικόνα         Το ΔΣ καλοσωρίζει τους ποδοσφαιριστές στο σύλλογο 
και τους εύχεται καλή χρονιά με υγεία και πολλές επιτυχίες.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.