του Κυπελλου Ελλαδος οπου τη φετεινη χρονια στην 1η φαση θα συμμετεχουν
οι Κυπελλουχοι ολων των Ποδοσφαιρικων Ενωσεων
και εαν ο ΑΟ Θηβα που ειναι Κυπελλουχος δεν δηλωσει συμμετοχη
απο τη στιγμη που περναει σε φαση Αναγεννησης του Σωματειου
τη Βοιωτια στο Νεο Θεσμο Κυπελλου Ελλαδος θα εκπροσωπησει η ομαδα του Καπαρελλιου
