Κρισιμη Γενικη Συνελευση για το Μελλον του Αθλητικου Ομιλου Θηβας
Πραγματοποιειται την Τεταρτη 11 Ιουλιου στις 20.30 μ.μ
στο Παλαιο Νοσοκομειο Θηβας [ Αιθουσα ΔΟΘ ]
η Ανακοινωση της Τριμελους Επιτροπης
Την Τετάρτη 11 Ιουλίου στις 20:30 στην αίθουσα συνεδριάσεων του ΔΟΘ στο παλαιό Νοσοκομείο Θήβας ( Πολυιατρείο ) η τριμελής επιτροπή προσκαλεί φορείς, επιχειρηματίες και όσους ενδιαφέρονται για το μέλλον του ΑΟ ΘΗΒΑ ώστε να συζητήσουν για την σωτηρία της ομάδας.
Με εκτίμηση Η τριμελής επιτροπή