Type Here to Get Search Results !

οι Μαραθωνοδρομοι Θηβας θα Ανεβουν στο Σαγματα την Μεγαλη Παρασκευη 8.00 π.μ

ΑΝΑΒΑΣΗ ΔΡΟΜΕΩΝ Σ.Δ.Υ.Μ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΑΓΜΑΤΑ 
ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Αποτελεί κομμάτι της παράδοσης του Συλόγου Δρομέων Υγείας Μαραθωνοδρόμων Θήβας

 η ανάβαση στην ιστορική Μονή Μεταμορφώσεως του Σωτήρα
στην κορυφή του Σαγμάτιου όρους κάθε Μεγάλη Παρασκευή.
 Όπως κάθε χρόνο λοιπόν έτσι και φέτος ο Σ.Δ.Υ.Μ Θήβας διοργανώνει την Μ.Παρασκευή 6/4/2018 το πρωί ανάβαση δρόμου 5χλμ από το γήπεδοΎπατου μέχρι τον ιερό χώρο 
του Σαγματά σε υψόμετρο 747μ. 
Στην διαδρομή αυτή μπορούν να λάβουν μέρος όσοι δρομείς-μέλη του συλλόγου επιθυμούν να διανύσουν την προαναφερθείσα απόσταση λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ: στό γήπεδο του Υπάτου στις 07:50π.μ
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: από γήπεδο προς Σαγματά στις 08:00π.μ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ:με την αντίστροφη πορεία Σαγματάς-Ύπατο(καφές στην ταβέρνα του Πατίκα).
*Το μεσημέρι της Μ.Παρασκευής και ώρα 01:30μμ όλοι οι δρομείς θα κάνουμε αποθεραπεία με τσίπουρα και νηστίσιμους μεζέδες σε κεντρικό μεζεδοπωλείο στην πλατεία της Θήβας.
Το Δ.Σ του Σ.Δ.Υ.Μ Θήβας



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.