Type Here to Get Search Results !

ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΑΓΙΑΣΜΟ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ο Ε.Σ '' ΚΑΔΜΟΣ ΘΗΒΑΣ '' ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ Γ' ΕΘΝΙΚΗΣ

ΤΟΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΟ ΑΓΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΣ  ΠΕΜΠΤΗΣ 18 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 
Ο Ε.Σ '' ΚΑΔΜΟΣ ΘΗΒΑΣ ''

ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΤΕΛΕΣΕ Ο ΠΑΤΗΡ ΔΑΝΙΗΛ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ »ΕΡΡΙΚΟΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ»

DSC_0122E.S KADMOS

ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΠΑΡΑΒΡΕΘΗΚΕ ΣΥΣΣΩΜΟ 
ΤΟ Δ/Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ  ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ  κ. ΚΟΡΟΠΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ  ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΥΧΗΘΗΚΕ  ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ,ΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟΝ ΦΕΤΙΝΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΤΗΣ Γ” ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ!

DSC_0130



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.