την Παρασκευη 5 Φεβρουαριου Διοικηση Τεχικο Τιμ Ποδοσφαιριστες και Φιλοι του ΑΟ Ελλοπιακος Εκοψαν την Πρωτοχρονιατικη Πιτα στο cafe - bar ουζερι του Αργηγου της ομαδας Πετρου Ραχουτη στις Πλαταιες Καλη χρονια και υγεια σε ολους τους Ανθρωπους του Βοιωτικου Ποδοσφαιρου