Type Here to Get Search Results !

Εκανε το Μπαμ ο Αμβρυσσεας Διστομου !!!! Πηρε τον Δημητρη Βλαχο απο τον Οπουντιο Μαρτινου









Σε μια πολυ σημαντικη Μεταγραφη προχωρησε η Διοικηση του Αμβρυσσεα Διστομου 
Απεκτησε τον Εμπειρο Μεσοεπιθετικο Δημητρη Βλαχο 
απο τον Οπουντιο Μαρτινου και εδωσε αλλο χρωμα στο χωρο της Μεσαιας Γραμμης 

ο Εμπειρος Ποδοσφαιριστης εκανε πολυ καλη χρονια με τον Οπουντιο Μαρτινου
 στο Πρωταθλημα της Γ' Εθνικης και θα δωσει αλλον αερα στους Πρωταγωνιστικους στοχους του Αμβρυσσεα Διστομου

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.