Type Here to Get Search Results !

Παλαιμαχοι Πανναυπλιακου - Παλαιμαχοι ΑΟ Θηβα 2-0 στο Δημοτικο Σταδιο Ναυπλιου


Στο Δημοτικο Σταδιο Ναυπλιου Αγωνιστηκαν σημερα το Απογευμα 
οι Παλαιμαχοι Πανναυπλιακου και ΑΟ Θηβα
στα πλαισια των Καλοκαιρινων Τουρνουα που Διοργανωνουν οι δυο ομαδες

Μετα απο ενα πολυ ωραιο παιχνιδι που παρακολουθησαν αρκετοι Φιλαθλοι 
η ομαδα του Πανναυπλιακου Επικρατησε με σκορ 2-0 

 Ευχαριστουμε παρα πολυ τον Ανταποκριτη Αργολιδας 
Δημητρη Κονομαρα για τις Φωτογραφιες που μας εστειλε 
Θηβα Spor




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.