Το Δ.Σ. & ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ Π.Α.Ο.Κυριακιου ευχαριστούνε
τον ΑΜΒΡΥΣΣΕΑ ΔΙΣΤΟΜΟΥ για την παραχώρηση του γηπέδου για της προπονήσεις
της ομάδας μας την περίοδο 2014-2015 αλά & την άψογη φιλοξενία στον χώρο τον αποδυτήριων
που πάντα κάλυπταν όλες της ανάγκες τον ποδοσφαιριστών μας.