Εντυπωσιακο η Προεδρινα μας Βασω Κοροπουλη
που οδηγησε τον ΑΟ Θηβα στην Γ' Εθνικη επιστρεφει δριμυτερη
αναλαμβανει πρωτοβουλιες και σαν πρωτη σκεψη ειναι να Μετονομαστει ο ΑΟ Θηβα σε Καδμος Θηβας ωστε να ειναι κοινο Σωματειο με την ομαδα του Μπασκετ !!!!!!
Καλο Μηνα σε ολο τον κοσμο να μαστε καλα και που ξερεις !!!!!!!!!!