Type Here to Get Search Results !

η Βασω Κοροπουλη Επιστρεφει στον ΑΟ Θηβα και τον Μετονομαζει σε Καδμο Θηβας !!!!!!!!!


Εντυπωσιακο η Προεδρινα μας Βασω Κοροπουλη 
που οδηγησε τον ΑΟ Θηβα στην Γ' Εθνικη επιστρεφει δριμυτερη 
αναλαμβανει πρωτοβουλιες και σαν πρωτη σκεψη ειναι να Μετονομαστει ο ΑΟ Θηβα σε Καδμος Θηβας ωστε να ειναι κοινο Σωματειο με την ομαδα του  Μπασκετ !!!!!!


Καλο Μηνα σε ολο τον κοσμο να μαστε καλα και που ξερεις !!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.