Στο Τελικο του Κυπελλου Βοιωτιας ο ΑΟ Θηβα 2-0 τον Παμβαγιακο
thivasporΔεκεμβρίου 04, 2013
0
Με δυο γκολ που πετυχαν ο Τσοπανελης στο 55' και ο Κουτσοδημος στο 78' ο ΑΟ Θηβα Νικησε 2-0 τον Παμβαγιακο και προκριθηκε στον Μεγαλο Τελικο του Κυπελλου Βοιωτιας.
ο Δευτερος Ημιτελικος θα διεξαχθει την Τεταρτη 11 Δεκεμβριου αναμεσα στον ΑΟ Υπατο και τον Παρνασσο Αραχωβας.