Πολλά Μπράβο στους ποδοσφαιριστές της Εθνικής Ελλαδος
Μετά το χθεσινό ισόπαλο αποτέλεσμα 1-1 στην Ρουμανία
Εκαναν όλους τους Ελληνες Υπερήφανους
Και κέρδισαν με το σπαθί τους την Συμμετοχή
Στο Μουντιάλ στο Ριο της Βραζιλίας το ερχόμενο Καλοκαίρι !!!!