Type Here to Get Search Results !

Ευχαριστηριο του Μιχαλη Μεγαριτη στον ΑΟ Μαυρομματιου


ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕΓΑΡΙΤΗΣ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΑΟ ΜΑΥΡΟΜΑΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ
ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ
ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ
ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΘΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ
ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.