Type Here to Get Search Results !

Ευχαριστηριο του Σταθη Γιαννελου στους φιλους του Παρνασσου Αραχωβας

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ευχαριστούμε όλους τους φίλους και τις φίλες που κατέκλυσαν  τον χώρο της εκδήλωσης μας . Νομίζουμε ότι τους αποζημιωσαμε με ένα απο τα καλύτερα γλέντια που έγιναν ποτε με ένα καταπληκτικό προγράμμα ήταν μια ανεπανάληπτα υπεροχή βραδια .
Οσον αφορά για καποιες  παλι χτυπητες απουσίες δημοτικών αρχόντων και... Αρχοντισσσων
ένα ειναι σίγουρο .
 Αυτοί-ες σύντομα θα ναι ένα κακο παρελθόν .
ο Παρνασσος Αραχωβας  όμως υπήρχε , υπάρχει και θα υπάρχει .
 
                                                         Σας ευχαριστω

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.