θα βγουν οι Αδειοδοτησεις και το Πρωταθλημα της Βοιωτιας
θα ξεκινησει
Απο χθες το βραδυ εχουμε αλλαγη πλευσης
ολα ειναι στο Αερα !!!! και βρισκομαστε παλι στο Αρχικο Σταδιο !
Σημερα το βραδυ στις 7.00 μ.μ
στα Γραφεια της Ενωσης Ποδοσφαιρικων Σωματειων Βοιωτιας
υπαρχει Εκτακτη Συνελευση για το θεμα .....
και θα Αποφασιστει εαν θα ξεκινησει το Πρωταθλημα ???