Type Here to Get Search Results !

Ελπιζει σε Παραμονη στην Α' Κατηγορια ο Παμβαγιακος που εκλεισε και τον Κολλιο

 
την περυσινη ελπιδα απο την ΕΠΟ  περιμενει ο Παμβαγιακος
για να παραμεινει  και φετος στην Α' Κατηγορια Βοιωτιας
Ακομα δεν εχει ξεκαθαρισει τι θα γινει και ολοι ειναι στην Αναμονη
η Διοικηση ομως δεν καθεται με σταυρωμενα χερια
και χθες το βραδυ προχωρησε σε μια ακομα ενισχυση
απεκτησε τον εμπειρο τερματοφυλακα Κολλιο
απο την Δαφνη Ερυθρων
Εχουν κυκλοφορησει και τα Διαρκειας της ομαδας
και η Διοικηση καλει τους φιλους και τα μελη του Σωματειου
να στηριξουν τη φετεινη προσπαθεια.
 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.