Type Here to Get Search Results !

οι Πρωταθλητες των Ενωσεων θα συνεχισουν να ανεβαινουν χωρις Μπαραζ στην Γ' Εθνικη

 
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες στην έκτακτη συνάντηση των εκπροσώπων των Τοπικών Ενώσεων στα γραφεία της Ε.Ο.Κ,.
 ανακαλέστηκε η τροποποίηση του άρθρου 12 της Ειδικής προκήρυξης της Γ”  Εθνικής.
Οι πρωταθλητές των Ενώσεων θα συνεχίζουν να ανεβαίνουν απευθείας στους αντίστοιχους ομίλους της Γ΄ Εθνικής
 οι ομάδες που θα αγωνίζονται στην Γ' Εθνική θα αυξηθούν από του χρόνου σε 14
που αυτό έχει σαν συνέπεια ότι θα υποβιβαστούν μόνο οι τρεις τελευταίοι κάθε ομίλου
την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο. Σε διαπραγματεύσεις είναι ακόμη το χιλιομετρικό όριο της κάλυψης των εξόδων από την ομοσπονδία με τις πρώτες πληροφορίες να μιλούν στα 200 χλμ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.