Type Here to Get Search Results !

οι Ερυθρολευκοι της Θηβας Γλεντουν στο ''Μελωδειον '' το Σαββατο 18 Μαιου



Το Σάββατο στο Μελωδείο να είμαστε όλοι εκεί!
Στο '' Μελωδειον '' στο Κεντρο της Θηβας θα Γιορτασουν
οι Ερυθρολευκοι της Θηβας  τους φετεινους τιτλους  της ομαδας τους
το Σαββατο 18 Μαιου στις 11.00 το βραδυ
Με την Ορχηστρα του Βαγγελη Παπαζογλoυ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.