Type Here to Get Search Results !

Συγχαρητηρια του Γ.Σ ΠΙΝΔΑΡΟΣ ΘΗΒΑΣ Στην Αθλητρια του Συλλογου Φιλιτσα Κρεμμυδα

 
ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΦΑΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΕΞΗΧΘΕΙ ΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΧΘΕΣ 24/4/13 Η ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ
 ΦΙΛΙΤΣΑ ΚΡΕΜΜΥΔΑ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΤΗΝ 4η ΘΕΣΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΣΗ 11,54 ΣΤΟ ΑΛΜΑ ΤΡΙΠΛΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΕΤΤΑΛΙΟ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΦΕΤΟΣ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΡΘΕΙ..........

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.