Type Here to Get Search Results !

Eχασε 2-0 ο ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ στην Τουμπα Εχει παραπονα απο τον Βοηθο Ακριβο !!!!!


Για το πρωτο παιχνιδι της ημιτελικης φασης
 του Κυπελλου Ελλαδας ο Λεβαδειακος ηττηθηκε
στο Γηπεδο της Τουμπας απο τον ΠΑΟΚ με σκορ 2-0
ο Επαναληπτικος θα διεξαχθει την ερχομενη εβδομαδα στη Λιβαδεια
παντως ο Λεβαδειακος εχει πολλα παραπονα απο τον βοηθο Ακριβο
οτι ηταν υπαιτιος για το πρωτο γκολ που ανοιξε τον δρομο στην νικη του ΠΑΟΚ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.