Type Here to Get Search Results !

Πήρε τον Ροτζέριο ο Λεβαδειακός !!!!!!



Η ομάδα της Βοιωτίας ανακοίνωσε την απόκτηση του Ροτζέριο Μάρτινς ο οποίος πέρυσι αγωνίστηκε με τον Αστέρα Τρίπολης, όπου σε 16 συμμετοχές πέτυχε 2 γκολ, ενώ είχε και 3 ασίστ.

Αυτή ήταν η πέμπτη φετινή μεταγραφή για τον Λεβαδειακό.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

«Η ΠΑΕ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Rogerio Martins.

Ο 27χρονος Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός αγωνίστηκε στον Αστέρα Τρίπολης, στον Ολυμπιακό Βόλου, στον Εργοτέλη και αποτελούσε μεταγραφικό στόχο μεγάλων ομάδων τόσο της SuperLeague όσο και του εξωτερικού.

Ο ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ κατόρθωσε με μεθοδευμένες ασταπιαίες κινήσεις να αποσπάσει το «ναι» του ποδοσφαιριστή και να συνάψει συμβόλαιο συνεργασίας μαζί του για τα επόμενα 2 χρόνια, καταγράφοντας έτσι μία ακόμη μεταγραφική επιτυχία».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.