Type Here to Get Search Results !

Νεο Φιλικο με τους Νεους του ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥ ο ΑΜΒΡΥΣΣΕΑΣ ΔΙΣΤΟΜΟΥ


Συνεχίζονται οι προπονήσεις, μέχρι τέλη Μαΐου για την ομάδα μας , και για οσους αγαπούν το ποδόσφαιρο και την προπόνηση.. ( 6.30 μ.μ - 7.00 μ.μ )
Την Πέμπτη 17-05-2012 στις 6.30 μ.μ στο γήπεδο Ε.Π.Σ.Β - Αγιου Σπυρίδωνα ,θα γίνει φιλικό παιχνίδι με την ομάδα Κ21 του Λεβαδειακού.
Η 18δα θα ανακοινωθει αυριο τετάρτη στίς 9.00 μ.μ
Η αποστολή θα αναχωρήσει στις 5.00 μ.μ απο το Γήπεδο Διστόμου .


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.