Νεο Φιλικο με τους Νεους του ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥ ο ΑΜΒΡΥΣΣΕΑΣ ΔΙΣΤΟΜΟΥ
thivasporΜαΐου 16, 2012
0
Συνεχίζονται οι προπονήσεις, μέχρι τέλη Μαΐου για την ομάδα μας , και για οσους αγαπούν το ποδόσφαιρο και την προπόνηση.. ( 6.30 μ.μ - 7.00 μ.μ ) Την Πέμπτη 17-05-2012 στις 6.30 μ.μ στο γήπεδο Ε.Π.Σ.Β - Αγιου Σπυρίδωνα ,θα γίνει φιλικό παιχνίδι με την ομάδα Κ21 του Λεβαδειακού. Η 18δα θα ανακοινωθει αυριο τετάρτη στίς 9.00 μ.μ Η αποστολή θα αναχωρήσει στις 5.00 μ.μ απο το Γήπεδο Διστόμου .