Type Here to Get Search Results !

Χαρηκε Μπασκετ η Νεολαια της Θηβας


Με μεγάλη επιτυχία και τη συμμετοχή 700 περίπου παιδιών πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Στάδιο Θήβας το Σαββατοκύριακο 28 & 29 Απριλίου το Τουρνουά Μπάσκετ «3χ3», που διοργάνωσε ο Δημοτικός Οργανισμός Θήβας (ΔΟΘ) σε συνεργασία με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) και την Ένωση Σωματείων Καλαθοσφαίρισης ( ΕΣΚΑΣΕ).

Το μπάσκετ είχε την τιμητική του και έδωσε χαρά στα παιδιά ενώ παράλληλα τους πρόσφερε στιγμές παιχνιδιού και άθλησης.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.