α) Απολογισμός περιόδου 2011-2012
β) Εκλογή νέου Δ.Σ.
Υπενθυμίζεται ότι αυτή θα είναι η τελευταία γενική συνέλευση, ανεξαρτήτου αριθμού μελών που θα την παρακολουθήσουν. Παρακαλούνται, λοιπόν, όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στη νέα διοίκηση ή να ενημερωθούν για τον απολογισμό της περιόδου 2011-2012 να προσέλθουν στην γενική συνέλευση.
Εκ του Δ.Σ.