Type Here to Get Search Results !

Μικρασιατικο Γλεντι το Σαββατο 19 Μαιου


Το Σάββατο 19 Μαΐου η Ένωση Μικρασιατών Θήβας στα πλαίσια του εορτασμού των Αγίων Κωνσταντίνου & Ελένης και του κλεισίματος της χρονιάς των τμημάτων του συλλόγου, διοργανώνει γλέντι με ζωντανή παραδοσιακή μουσική, χορούς και τραγούδια στις 8 το βράδυ στο προαύλιο του 3ου Δημοτικού Σχολείου με φαγητό , κρασί & μπύρες .                                                                                                                                                                           
                                                                      ΕΝΩΣΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΘΗΒΑΣ

                                                                                             ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

                                                                              ΔAΓΔΕΛΕΝΗΣ  ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.