Type Here to Get Search Results !

Εκλεισε με Νικη την χρονια ο Γ.Σ ΚΑΔΜΟΣ ΘΗΒΑΣ 84-42 τον ΑΣΤΕΡΑ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΘΕΣ 84-42 ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΝΙΚΗΦΟΡΑ ΤΗ  χρονια .ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΡΗΚΕ ΣΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΙΚΡΗ ΓΕΥΣΗ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΚΑΘΩΣ ΜΙΑ ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ ΗΤΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΑ ΠΛΕΙ ΟΦ.ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΦΕΤΟΣ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤA
Δ.Σ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.