Type Here to Get Search Results !

Γ.Σ ΙΤΕΑΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ ΘΗΒΑΣ Το Σαββατο 3 Μαρτιου

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 3/3/2012 ΚΑΙ ΩΡΑ 18.00 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΣΤΗΝ ΙΤΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΝΥΜΗ ΟΜΑΔΑ,ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΙΤΕΑΣ,ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΥΧΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.