Type Here to Get Search Results !

o Βλαχικος Γαμος θα γινει.... Ειπαν οι Καπεταναιοι

Απο νωρις το πρωι οι Καπεταναιοι και οι Διοργανωτες του Βλαχικου Γαμου της Θηβας
Συκγεντρωθηκαν στο Παλαιο Δημαρχειο για να αποφασισουν για την διοργανωση και πως θα αντιμετωπισουν την κακοκαιρια
 Τελικα Αποφασιστηκε η Αναβιωση του Βλαχικου Γαμου να γινει παρα τις δυσκολιες που υπαρχουν με συντομες διαδικασιες
Ολες οι Εκδηλωσεις θα γινουν στην κεντρικη πλατεια που εχουν τοποθετηθει ομπρελες και στην συνεχεια ολες οι παρεες θα οδηγηθουν στα γραφεια του Συλλογου στο Πνευματικο Κεντρο οπου θα ακολουθησει γλεντι και χορος.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.