ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 18/2/2012 ΚΑΙ ΩΡΑ 18.00 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΚΑΙ ΑΗΤΗΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ,ΕΞΩ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ,ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ
ΗΡΑΚΛΗΣ ΘΗΒΑΣ - ΕΞΩ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ το Σαββατο 18 Φεβρουαριου
Φεβρουαρίου 14, 2012
0
